Dolls

Lilla Nellie är i en helt fantastisk ålder just nu. Hon är så himla charmig så jag kan dö =) Hon är dessutom en liten mamma redan i så tidig ålder. Hon leker med dockor årecis hela dagarna. Hon pussar, nattar, bäddar, drar i vagnen, gosar med dockorna. Så himla sött. Tuva som inte ens leker med dockor än fast hon är 4,5 år. Tänk att hon är en liten miniperson som kliver runt här hemma i huset. Idag för 1 år sedan hade jag datum för hennes födelese men hon väntade 8 dagar till =)
Jag följde henne med kameran nu innan hon lade sig. Dockorna skulle visst också sova :D
Håll i dig dockan nu går vi
Nu ska du sova
Klappa lite på håret
Pussa godnatt
Du måste oxå dit å sova
hur sätter man på den här då?
såååå...?
Japp, då går vi
Nu ska vi sooova :D

Kommentarer
Linnéa

Söttjejen!! :) Jag tänkte på det idag när jag åkte hem från er, tänk vad söta ungar vi har och vilken tur vi har :) Friska och glada och alldeles underbara!

2011-03-04 19:43:40
URL: http://limama.blogg.se/
Sofie

Åhhh gullungen!! <3 Så himla go och mysig, och duktig!!!! Puss!

2011-03-06 17:22:25
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0