Colloseum text

Första gången vi kom till Colloseum missade vi stängningen med typ 20 min. Vi ville ju gå in också men fick nöja oss med att se utifrån.
Vilken sagolik byggnad. Jag var helt tagen. Verkligen häftig.
När vi åkte tillbaka dagen efter för att få gå in också hade de stängt av gatan på vägen dit. Det passade oss utmärkt och vi bredde ut oss över hela gatan för fotografering. Det kommer förmodligen vara ett av mina starkaste minnen från hela resan :D
Byggnaden var lika fantastisk även denna dagen men insidan var lite utav en besvikelse. Jag vet inte om det var mitt humör det var fel på, men jag tror inte det. Jag hade hoppats på lite mer känsla där inne och stämning men kände inte alls av den. Sällskapet var dick trevligt =)
Jag skulle nog kunna se Colloseum utifån hur många gånger som helst och fortfarande bli förundrad men insidan har jag nog sett klart av. Om jag nu inte kommer dit med någon som absolut vill gå in.


Kommentarer
Louise

oj vad mkt fina bilder du delar med dig av =)

2011-03-31 18:10:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0