Clothes

Alltså alla dessa modebloggare som finns. Hur gör de? Det gick helt åt helvete för mig när jag skulle försöka fota mig själv med mina nya kläder. Jag ser ju för fan ut som Quasimodo... Hur jag än vred och vände så såg jag helt fasansfull ut. Häxig helt enkelt. Men här kommer iaf nån sorts bild så ni kan få en hum om hur de ser ut iaf. De vore ju synd om jag sket i att lägga ut nånting nu när jag ändå kämpat med att se normal ut i en timme. Jävla skit! Är jag alltid så här ful? Hur klarar ni av se på mig utan att klösa ut era ögon egentligen?!!

Mitt första inköp en kläning/tunika från Vila. Som jag för övrigt hoppas att jag inte ser så här bred ut i egentligen...det måste vara fel på fotografen!!Och nej, jag är inte gravid! (Tack och lov) Det ser bara så ut...

Köp nr 2 ett linne från Vila.
Suddigt...ja jag vet.Men knäpp själv då för hilvitti!! AAAAHHHHH

Och så min absoluta favorit. Så fort mamma och jag klev in på Indiska såg vi båda två att det stog Therese på den här och att jag bara måste ha den! Sagt och gjort.

Slut för nu från den huvudlöse ryttaren. Ursäkta ilskan och svordomarna i detta inlägg men jag är lite upprörd då mitt annars så starka självförtroende har fått en stor törn idag och jag känner mig äckligare än äckligast. Det går förhoppningsvis över snart men jag lovar er att jag aldrig mer tänker försöka fota mina klädinköp. Så det SÅ!


Kommentarer
Louise

haha jag tyckte du var duktig ändå =D

Jag har försökt nån gång jag med o ta helkroppsbild på mig själv men det blir bara hemskt.

Jättefint lekrum!

2011-03-15 16:47:37
Linnéa

Ursnygga kläder på snygg tjej och kropp! Jag tycker du ser tokfräsch ut jag. Och de där kläderna sedan, jag vill också ha!! Jag får också handla något tjusigt till resan så jag slipper vara fulisen bredvid snyggisen.

2011-03-16 20:26:26
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0