Äntligen!

Vi har fått en till liten tjej i kompisgänget!! HURRRAAA!! Tänk att lilla Wilma har blivit storasyster. Hur skulle hon kunna räknas som stor i nåt avseende egentligen, den lilla trollungen.
Linnea och jag har för övrigt varit som 2 galna hyenor sen vi igårkväll fick reda på att det förmodligen var dags. Vi satt hemma ivarsin soffa med luren i örat och tittade på En unge i munten och lipade lilleskutttårar (när vi hade lagt på, vi kunde ju inte vara så otuffa när den andre lyssnade på andra sidan)
Inatt vid 3 fick vi ett sms att det var dags att åka in och sen gick det ju såklart inte att sova mer :)
Lagom tills vi hade valt ut en outfit till lilla Theo som vi ska hälsa på imorgon kom vi på att det skulle ju ha varit smidigt att veta vad Mickan fått för sort så vi kunde köpa till den bebisen direkt. Och tajmat perfekt hade vi fått besked just då. Jag längtar ihjäl mig tills jag får träffa dem! Helst hade jag viljat varit med i förlossningsrummet. Så himla synd att man inte kan trolla så jag kunde ha förvandlat mig till en liten fluga och smitit in där =)
Vi fick inte ens veta hur stor hon är, våran lilltjej. Tänk att vi fått en ny minsting i gänget. Åååååhh!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0