Spräckt bakschema

Tyyyypiskt! Jag som planerat så bra hr jag ska hinna med att baka inför Tuvas 5 års kalas och så vägrade barnen att somna ikväll. Hur ska jag nu hinna med? Att dom inte bara kan sova som de ska...

Tuvisen fyller 5 år på torsdag. 5 ÅR!!! VA?!?!!! Hur kan det vara möjligt? Jag kan aldrig ha blivit 5 år äldre redan...
Hon önskar sig som vanligt ingenting eftersom hon inte tycker om paket. Men jag har iaf köpt lite nya klänningar till henne. Så har hon att ha på kalasen. Sen får det räcka med de leksaker hon får av alla andra. Hon kommer förmodligen inte ens att öppna paketen, det blir nog jag eller nåt annat barn som gör det :D

3 dagars jobb till sen ska jag vara ledig i 1 och ½ vecka. Då ska jag hinna med att träffa lite kompisar. Och förhoppningsvis hinna sola och bada lite :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0