Snabb, snabbare, Therese

Efter att ha hoppat in på nian och jobbat några dagar ser det ut som jag kommer jobba där inne mer och mer. De insåg att jag är rena rama guldgruvan där inne som är så pass snabb att klippa. Jag klagar inte. Det är hur kul som helst att ha så här mycket att göra. Det är helt sjukt mycket kunder inne på den där salongen hela tiden. Och jag är ju så jäkla grym... ;P

Imorgon har jag äntligen en ledig dag, har en till innan midsommar sen. Men den är fullsmockad, med en massa skoj så det är ju bara roligt. Det blir både 1års kalas för Nils och dop för Leon. Ni får nog ta del av lite bilder senare. Ingela ska sjunga på dopet i Böna kapell. Jag kommer såklart gråta lilleskutt tårar. Blir tårögd bara av att tänka på det. Kanske är bäst att jag sitter lååångt bak...så jag inte stör dopgudstjäntsen med mitt bröööl :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0