Midsommarafton bildregn

Lite glass innan dans runt midsommarstången

Tuva var snäll och bjöd syrran

Niklas tog en stödvila

Picknik myys

Min snygging

Min brorsa som iofs också är en snygging

Snellie och jag är ju ganska snygga vi också

Vissa latade sig på filtarna

medans andra dansade

Gullungar 

Sötisarna dansar

Tittut!

Med bus i blicken

Bus med pappa

Tillbaka i stugan fick jag äntligen en bild på Tuva, men inte frivilligt

Fredrik visar sitt sanna jag

Blomsterflicka?

DÄR har ni en blomsterflicka

Midsommaraftonslunch

Kärlek

Morsans nya bil (läs moppe)

Barnen ville knappt göra nåt annat än att leka i den


Kommentarer
Louise

jättehärliga bilder som vanligt! =D

2011-06-28 09:26:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0