Partybestyr

Idag fyll rmin lillebror 23 år. GRATTIS! Vi har varit där och fikat lite. Tjejerna och jag fick träffa hans lilla kattunge Zelda för första gången. De var mökta imponerade mår ni tro :)

Tuva har frågat hela dagen om hon fyller år idag också. Det blev nog lite knepigt för henne när vi inte hade kalas den dagen hon fyllde utan ska ha det i helgen. Hon kanske tror att man fyller flera dagar? Inte konstigt kanske med tanke på att tomten alltid kommer till henne fler än en gång per jul.

Jag som älskar att baka har förstört själva bakandet med att nu baka för mycket på för kort tid. Så helt plötsligt var det inte roligt längre. Bara ett måste... FY va trist, nu ska här inte bakas så tätt inpå kalasen så jag förstör det mysiga i det. Aldrig mer! 

Det ska bli spännande att se imorn ifall Tuva kommer att bli glad för sina paket (?) och om hon kommer vilja öppna dem, eller om jag får göra det. Hihi. Jag återkommer med vidare info om allt kalasande

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0