NORGE

Vad är det frågan om?!?!! Hur kan en människa göra nånting sånt här?
Jag känner mig helt förkrossad utav massakern i Oslo igår. Ena stunden vill jag gråta och nästa känner jag mig bara tom.
Tanken på att vara på den där ön och känna den skräcken som de där stackars människorna gjorde är obegrilpig. Hur överlever man nåt sånt? Att se sina vänner bli kallblodigt skjutna, hur ska man kunna gå vidare?
Jag hatar den där killen nåt så styggt! Jag önskar honom ett lidanade som han förmodligen aldrig kommer att få känna på eftersom vi har alldeles för töntiga straff här i Norden. Männskliga rättigheter in my ass. Han har sagt ifrån sig alla rättigheter så fort han började planera sina hemskheter. Dödsstraff skulle vara alldeles för lindrigt för en sån här psykopat!
Sitter han där i fängelset nu och är nöjd över hur många han har dödat?
Såg precis ett klipp på tv där de har ringat in honom när han står på stranden och skjuter mot dem som simmar ute i vattnet. Jag är så himla nära att kräkas. Vilken ondska. Djävulen i människoform på jorden!

Alla mina styrketankar till alla överlevande, alla anhöriga och alla i Norge. Jag önskar att det fanns nånting jag kunde göra för att hjälpa till!

Kommentarer
Louise

ja väldigt vidrigt, man kan nog inte ens kalla honom människa tycker jag. Usch

2011-07-24 09:58:39
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0