Fiske

Jag ÄLSKAR verkligen sommaren! Synd att den inte varar hela året ut!. Idag har jag och min lilla familj varit ut till Älvkarleby och träffat Ida nya häst Stickan. Som inte är så himla ny längre men eftersom jag inte haft tid att hälsa på än var han en ny bekantskap för våran familj. Men ack så naggande go. Vilken sköning. Jag har fotat dem men efter en sen kväll i Bönan hinner jag inte fixa det ikväll. Ni får hålla er till tåls.

Efter stallet drog vi hem till pappa och Helena och käkade och mös. Sen drog vi ner till havet och fiskade. Jag älskar att fiska. Det är verkligen en av mina favorit sysslor. Tyvärr tycker jag inte lika mycket om att sätta på masken och ta av fisken som att sitta och mysa och titta på det guppande flötet eller kasta iväg med dragen. Men allt kan man ju inte gilla heller :) Fiskar fick vi också. Tuva och jag iaf. Fredrik fick en ynka liten minimört bara och pappa fick jaga Nellie som var halvgalen där runt vattnet.






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0