Pulka

Idag tog vi med en kompis till Tuva hem från dagis. Rebecka. Vi gick direkt till pulkabacken och åkte hejvilt i ett par timmar. De var så söta. Snacka om den totala lyckan. De hade superroligt och de leker jättebra. Vilket känns extra roligt för mig eftersom jag nu har börjat oroa mig för att Tuva har så svårt att ta kontakt med andra barn och skaffa nya kompisar. Men med Rebeca har det alltid fungerat smidigt och enkelt. Jättekul!



Innan det var Nellie och jag på öppnis med en massa andra mammor och deras småttingar. Det är så himla roligt för jag känner så många som är hemma nu! Efter det hann jag med ett snabbt träningspass och nu börjar jag få ångest för att det inte finns nåt gym på hotellet i Egypten. Men nån gammal sketen situps ska man kunna göra ändå.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0