Nyårshelg

Nyårshelgen i Gräsbäcken får bli representerad av bilder istället för ord.


Tuva, Katten Ellen och hunden Manne somnade i soffan

Om det inte finns några backar får man ta till vad som finns.

Det är mycket snö i år

Mina finaste tjejer!!

Lilla Nellie fick posera i snön

INte ofta jag får vara med på bild.Boje fick vara mästerfotografen =)

Jag och mina fina tjejer!


Finaste Tuva

Nellie dricker hur mycket vatten som helst sen hon lärde sig att göra det själv


Nellie myser i solen

Grannens hästar hade snö i skägget...

...och lipade som vanligt

Men blev glada när de fick äpplen

Och när de blev klappade

Nellie gillade också hästarna

hej då hästarna

Snön ligger inte bara på taken utan även på ledningarna =)

De måste hålla hårt i vargen

Älgspår

Slut på en härlig nyårshelg


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0