Marsa Alam foton


Jag och lillapan bleka som få första kvällen

Ljuset var helt fantastiskt när solen höll på att gå ner

Hästarna gick hem på kvällningen

Inte lätt att posa när man har en fluga på näsan

Plötsligt händer det.....Tuva posar

Sååå härligt med sommar och blomster!

Beachen i kvällsljuset

Solndgång....utan solen som tyvärr alltid låg bakom hotellet

Gnellie =)

Beachen och badbryggan

Bug

Red sea

Fredrik skulle ut på 4hjulingssafari och blev utkädd till talliban

De kom hem när solen gick ner...lycka för mig såklart som fick ta fram kameran i bästa ljuset igen =)

Jag och lillfisen på promenad till finstranden

Fredrik och lillfisen på väg nerför. Man skymtar Pappa, Helena och Tuva längst bort/ner i bilden

Framme. Härligt!

Så himla najs!

Kameler är ju ett måste i Egypten

Tyvärr vågade inte Tuva rida så jag stod också över

Poolområdet kvällstid

NaNatt!


Kommentarer
Louise

härliga bilder!!

Så avundsjuk jag blir, vill också sola o bada nu =D

2011-01-31 18:48:42
Leons mamma

Vilka vackra bilder du knäpper!

2011-02-01 00:34:56
Sofie

Åh vilka underbara bilder och det låter som att ni har haft det toppen!! =) Puss på er!!

2011-02-04 10:18:53
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0