Fotografering

Det var mycket mer att hålla reda på när man fotade än jag trodde. Inte bara inställningar på kameran. Ljuset var svårast, och sen var vissa vinklar kanske inte så smickrande heller som jag provade. Och så började det såklart snöa också, men det är väl sånt som man lär sig av kanske. Jag trodde att jag hade ganska bra koll innan jag åkte och kanske till och med medans jag fotade. Men det visade sig när jag kom hem att många bilder inte alls var vad jag trodde. Hehe =) Jag är ruskigt självkritisk! Jag blev besviken för jag tyckte inte att bilderna såg ut att vara fotade av en fotograf, jag hade hoppats kunna lura någon iaf =) Fast jag är ju inte heller någon fotograf. Men förhoppningsvis gillar turturduvorna iaf några bilder och kan använda sig av dem. Så himla tokigt blev det ju inte, och det var verkligen jätteroligt att göra! Fota är verkligen riktigt roligt!



Ett litet smakprov, resten får kärleksparet ha för sig själva ;)Tack för förtroendet Petra och Putte!
Hoppas ni gillar någon av bilderna!

Kommentarer
Louise

tyckte det var fina bilder, du är riktigt duktig!

2011-01-07 18:16:25
URL: http://lollo83.blogg.se/
malin.

guuuh vilka fina bilder !

2011-01-10 01:07:38
URL: http://momalolinons.blogg.se/
Sofie

Det SER ju ut som att en "riktig" fotograf tagit dem, superfina ju Tessan!!! =) PUSS!!

2011-01-14 16:32:57
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0