Kaoset fortsätter

Under gårdagen skrek Nellie precis hela dagen och jag som har sovit alldeles för lite, alldeles för länge höll på att bryta ihop totalt! Vi har varit till Hc med henne och kollat öronen igen men det var ingen direkt öroninflammtion även om hon var lite röd.
På kvällen flydde jag min kos. Jag gick på frisyrvisning med Popp i Topp tjejerna. Det var fantastist skönt att bara få skratta åt typ ingenting och tramsa runt lite grann. Det saknar jag otroligt mycket med de tjejerna! De har alltid nära till ett skratt =) Visningen i sig var inte direkt nåt som jag blev inspirerad av då det var bara killmodeller och alla såg ut som de hade väntat ett år med att klippa sig och sen rullar runt i sänghalmen med nån dam innan de klev ut på scenen. Vilket i sin tur gjorde att vi höll på att skratta ihjäl oss =) Härligt!
Jag hade tänkt ha Nellie hemma från dagis längre än planerat. Typ till okt eller kanske till och med jan (nästa år) men efter ikväll känns det som att jag vill få vara Therese igen. Snart. Inte bara mamma. Så Nellie får nog ta och börja på dagis efter sommaren iaf. Synd bara att det inte är de här tjejerna jag går tillbaka till. Men men, man kan inte få allt här i livet :P

Imorgon har jag iaf övertalat Fredrik att vi ska gå på bio. Det var verkligen inte igår! Så får vi vara Fredrik och Therese en stund. Inte bara mamma och pappa :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0