Tuvisen

Tuva har hela tiden haft svårt att hänge med på dansen. Antar att hon inte direkt har super anlag med både tondöva och inte vidare värst dansanta föräldrar. Jag tyckte att det var jätteroligt med både dans och sång när jag var liten och insåg inte förän jag var ganska stor att jag inte alls var så duktig.
Därför hade jag inställt mig på att Tuva inte alls skulle hänga med de andra på dansuppvisningen. Men ack så fel jag hade. Hon dansade på som ett riktigt proffs och med höfter som en riktig latino. Vart nu de kommer ifrån?!?
Och jag som är hopplös när det gäller alla framträdanden satt där med tårarna strömmandes ner för kinderna medans mamma snyftade brevid mig. Förut var jag bara så där blödig när det gällde Ingelas uppträdanden eller Tuvas. Nu är jag rädd att det hat escalerat till alla uppträdanden av diverse slag och storlek. Skandal!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0