Ååååh jag blir så arg!!

Jävla skithögskolan!!

För några veckor sedan gjorde jag ett användarkonto på studera.nu så att jag skulle kunna söka yrkeslärarutbildningen. Och så sökte jag. Men när jag sökte stod det att jag skulle betala 105 000kr för att gå utbildningen. Jag skickade ett mail och frågade varför och de svarade att det var för att jag inte hade nåt svenskt medborgarskap.....Men HAAAALLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅ, det har jag väl visst det!!
Jag skrev tillbaka att det har jag visst det och att hela min släkt är svenskar och att jag inte någonsin har bott i nåt annat land.
Ja men då kommer det att komma papper från skatteverket om det, fick jag till svar.
Ikväll när jag kom hem från jobbet stod det att om de inte fick in en vidimerad kopia på mitt pass imorgon, i Malmö, så gildes inte min ansökan till utbildningen.
Nä men ok, jag tar mitt pass och åker ner till Malmö imorn och visar att jag är svensk....ÄR DET HÄR NÅT JÄVLA SKÄMT?

Mitt i hela kaoset har jag PMS, Nellie 40 graders feber och Tuva urinvägsinfektion(värre än för 8 dagar sedan, när hon började äta penecillin) Men skratta ni bara.....jag är iaf svenskast av oss alla. SÅ DET SÅ!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0