Tyyyypiskt

Så himla typiskt att av de 4 dagar jag jobbar den här månaden så lyckades Nellie bli sjuk just under de dagarna. Jag vill ju så gärna ta hand om henne! Hon är så täppt i näsan att hon varken kan äta eller suga på nappen. Vilket i sin tur gör att hon gråter ännu mer. Igår kväll grät hon hela kvällen. Hon var så trött så att hon hamnade i nån sorts koma mellan skriken men så när hon inte fick luft genom näsan började hon gallskrika igen. Jag har aldrig hört henne skrika så där. Visste inte ens att hon kunde låta så. Jag skulle göra vad som helst för att få flytta över sjukan på mig och låta henne få vara frisk!!!

Kommentarer
Linnéa

Men stackars, stackars liten. Så synd om de små liven som inte kan snyta och fräsa själva. Klart man skulle bli tokledsen och få panik om man inte fick någon luft...

Så hade N det också för ett par veckor sedan. Jag säger bara NÄSFRIDA - guds gåva till de små!

2010-09-24 13:07:47
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0