Mammaledig

Idag ska jag jobba och Fredrik ska vara hemma med barnen. Idag är första gången som jag har lite ångest. Förmodligen kommer jag tycka att det är hur kul som helst bara jag kommit till jobbet. Men jag njuter verkligen av att vara mammaledig nu. Speciellt efter att ha jobbat ganska mycket i sommar. Men eftersom jag har så himla dålig föräldrapenning så får jag ut ungefär lika mycket om jag jobbar 5 dagar so mom jag tar ut 20 dagars föräldraledigt. Hur nu det går ihop... men så är det. Och dp känns det ju värt att spara föräldradagarna och hellre låta Fredde få ta ut dem. Men vi får se om jag kanske är hemma helt i oktober och november. I december ska jag iaf jobba! =) Nu ska jg bajka nere på stan. Bävar redan för mördaruppförsbacken på hemvägen...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0