Ledsamt

Min snälla, snälla bebis har ändrat sitt beteéndemönster. Te.x varje gång jag går ut ur rummet hon är i börjar hon storgråta. Sötisen då.
Dessutom igår för tredje natten i rad så gallskrek hon hela första halvan av natten. Kan inte bestämma mig för om jag ska skylla på en potentiell tand, öroninflammation utav förkylningen eller bara rädslan för att somna ifrån mamma. Hon håller på just nu....tack och lov är min gudagåva till sambo hemma och bubbar henne ikväll. Igår när jag var som mest förtvivlad och trött försökte jag trösta mig med att mina grannar förmodligen har det värre. De fick nämligen tvillingar för en vecka sedan medans de redan har en 2 åring.
Det är nästan oförskämt att klaga då på mina 3 halva nätters grinande under en 6 månaders period.


Idag satt hon upp med nästan inget stöd för första gången


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0