Läsa å plugga

Började läsa mig fram i instruktionsboken till kameran igår. Oj vad det kommer att finnas mycket att lära sig. Fota är nog en sån sak som man aldrig blir färdiglärd, utan lika som i frisöryrket finns det alltid nya saker att lära sig. Eftersom jag inte ens läst igenom hela instruktionsboken känner jag mig mest snurrig Men det är så himla roligt också. Precis innan jag skulle öppna den somnade Nellie på Freddes arm (SENSATION, det är nåt hon aldrig gör) Så då blev till att inviga kameran utan nån vetskap om hur jag skulle få fram en bra bild. Och resultatet blev ingen större skillnad mot för om jag hade knäppt med den gamla digitalkameran.


Sötnosen :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0