Höjden av äckel!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRR!!!

När jag skulle öppna vindsluckan alldeles nyss så rasslade till och började regna nånting över mig......hmmm vad är det där....nånting vitt.....likmaskar!!!! IIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHH!!!! HJälp hjälp *hypervetilerar*
Fredrik vaknade av mina skrik. För varje gång vi öppnar luckan rasar det ner nya krälande, tjocka. vita maskar. Men vänta....vad är det där för svart som hängen ner.....en mussvans? OOoooookkkkeeeeeyyy. Det liger en död mus på vindsluckan och jag har blivit duschad med likmask. Skjut mig!

Kommentarer
Louise

fy fan :((

2010-09-21 11:31:01
Ida

HAHAHA. Äckligt...men kul! ;)

2010-09-23 08:24:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0