Nära döden upplevelse

Det visade sig att det inte alls var den gamle ovännen "Mr foglossning" som spökade.

Hela helgen har jag kännt mig febrig och haft ont i "foglossningen". På söndagen tänkte jag att äsch, några alvedon på det här så kan jag gå och plocka svamp. Under svampplockningsturen fick jag ännu ondare och började må illa som tusan. När vi väl kom hem kastade jag upp hela maginnehållet och började fffrrrryyyyyssssaaaa! nån timme senare hade jag 39,6 i feber och ont i kroppen OJOJ va ont i kroppen. Under natten låg jag och kastade mig av och an i sängen för att jag hade så ont så jag inte kunde ligga stilla. Alvedon hjälpte inte ett smack. Det enda som hände när jag tog sånna var att febern gick ner lite men då fick jag ännu ondare i kroppen, speciellt i "fogarna"

När jag idag har varit hos farbror doktorn så visade det sig att "fogarna" snarare var njurarna. Jag har tydligen gått runt med en urinvägsinfektion som gått upp i njurarna, så nu kissar jag även blod. Mycket trevligt*ironisk* Tyvärr hjälper inte antibiotikan föränn om nån dag så det verkar som jag får stå ut. Men tack och lov tipsade farbror doktorn om en tablett kombination som hjälper. 1 Ipren och 2 alevdon från tablettasken så är jag blöt av svett men jag kan åtminstonde sitta upp. Nu hoppas jag bara att illamåendet också ska försvinna så jag åtminstonde kan få i mig lite vatten.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0