Missat


Jag blev så ledsen för att jag missade en fototräff med Anso och Ida som jag hade bestämt. Vi skulle knäppa så fina bilder i höstlöven. Jag har haft så fin utsikt från mitt sjukhus fönster där jag kunnat spana ut i en park på alla fina löven och ju piggare jag blev dessto mer orolig blev jag för att jag inte kommer att hinna med det nu innan de försvinner, eller tappar sin fina färg.

Jag blev däremot så himla glad av att komma hem och upptäcka att Tuva är snäll mot Nellie!! Jag sitter här och ser på hur de leker med varandra. Leker!! Tuva som knappt har tålt att vara i samma rum som Nellie innan. Åh va det värmer mitt mammahjärta!! :thumbup:


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0