Mickans hus

Igår övertalade jag familjen att vi skulle åka och titta på Mickan och Jims nya hus. De ska bli Bomhusbor de också. Fast långt ifrån oss. De ska bo i sikvik, precis längst bort i gamla Bomhus.
Det kommer att bli superfint där! Jag blir alltid så imponerad av människor som är så himla händiga. Jim verkar kunna allt! Han hade rivit väggar och satt upp nya och igår när vi kom höll han på med nya köket. Snacka om att man kan spara pengar på det. Vi som inte kan typ nåt. På granntomten höll en kille på att riva ner träd så att de skulle kunna börja bygga sitt hus där. Imponerande!

Kommentarer
Linnéa

Åh vad roligt. Jag och Nils tänkte också komma förbi men vi blev så sena hos min farmor. Hur mår du Therese? Känner du dig piggare? Jag vill ses.

Kram kram

2010-10-18 12:51:28
URL: http://limama.blogg.se/
frida h

hej therese! fy va trakigt att hora at du varit sa sjuk :/ hur mar du nu??? kanner du dig battre??? hoppas det och hoppas att hela familjen mar bra ocksa, vi ses till jul! kram kram

2010-10-18 14:31:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0