Kvalitetstid

Tuva har en jättejobbig period just nu där hon är superavundsjuk på Nellie. Det gör att hon gär extremt mycket hyss (som jag nämnt tidigare) och så har hon varit väldigt dum mot Nellie. Det är väl klart, det ä ju det som gör mig mest ledsen så då får hon mest reaktioner då. I början av denna period blev jag så himla arg på Tuva hela tiden men nu inser jag att det är ju henne det är synd om. Kan inte vara så lätt att först vara helt ensam och sen en dag kommer det hem en liten rival.

Jag gör vad jag kan för att hjälpa henne. Hon fick sova hos farmor och farfar i fredags och ska sova hos morfar och Helena nu på fredag. Så att hon får komma bort och få lite egen tid. Sen hade jag planerat att vi skulle åka och bad tillsammans hon och jag på sön. Men nu visade det sig att båda badhusen är stängda. Snacka om otur.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0