Träning

Jag har varit sugen på att komma igång och träna ganska länge nu. Ända sedan jag slutade att springa, typ. Vilket jag knappt hann börja med innan jag slutade...typ.
Jag är så urbota less på min livsstil Jag har svullat extra mycket nu senaste 2 veckorna tack vare det. Ungefär som att det skulle göra saken bättre.
Idag hade jag bestämt mig för att det var dags att börja träna. Det var min och Fredriks enda lediga dag tillsammans innan jul så nu var ju ett perfekt tillfälle med alla möjligheter. Tills jag stod här hemma i träningskläder och insåg att jag kommer inte att hinna träna mer än max 1 pass i veckan nu i december. Och då måste jag ju offra den lilla tiden jag kan få ha tillsammans med mina barn i stället. Vilket i sin tur kommer att sluta med att jag betalade 400 kr för ett månadskort som jag använde 1 gång (läs idag) Det är ju lite svårt för mig eftersom både Fredrik och jag jobbar, så att vi går om varandra hela tiden. Nä det är nog lika bra att inse att jag får vänta tills Nellie börjar på dagis.
Alla andra mammor som är mammalediga tycker att det är svårt att hinna med träning och jag är då allstå inget undantag // arbetande mamma som är "mammaledig"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0