Rasande vinter

Det låter som att mitt hus kommer att rasa ihop vilken sekund som helst. Vad är det för storm ute egentligen?!! Det knakar och brakar i mina väggar så att jag sitter här med skallrande knän för jag blir så rädd att få mitt eget  tak över mig. Låter det alltid så här i sånna här hus? Eller blev det ostabilt när vi flyttade väggen i salongen? Det är ju så mörkt ute också så jag kan inte se om det flyger runt en massa kossor och husdelar i en sån där tornado här utanför förnstret. Men som det låter här inne så måste huset vara inringat av sånna. Förmodligen har grannens hus redan åkt upp i den där hemska virveln! Och så är det snö på backen också...kanske är lika bra att huset rasar så jag slipper uppleva snön ännu en vinter...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0