Nojjig

Jag har varit så fruktansvärt trött i några dagar nu. Inte trött som jag är på det vanliga sättet. Nu är jag helt slut. Som att jag håller på att falla in i koma eller nåt. Jag håller på att somna fast jag sitter upp. Det känns alldeles tungt i hela huvudet. Och hur mycket jag än sover så blir det ingen skillnad. Jag har till och med vilat på dagen nu i helgen och sov sedan mer än vanligt den natten och var iaf lika trött när jag vaknade. Jag har hela tiden skyllt det på höstmörkret. Tills jag kom på att jag glömt att gå till Hc för en uppföljning sedan jag var sjuk. Jag skulle gått dit i veckan och lämnat kissprov och tagit sänkan. Tänk om det är det som gör mig så trött? Jag vill verkligen inte bli så där dålig igen. Det är jag livrädd för! Jag ska springa till Hc direkt på måndag morgon så det får kolla att allt står rätt till.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0