Lucia movie night

När jag gick i gymnasiet gick jag på lucia movie night på SF 2 år. Då tittar man på 3 filmer under natten till luciadagen. Vädigt mysigt och en gren som nästan är konstruerad enbart för mig. Oftast så är det en helt okänd film, en skirdålig film och en bra som man har tänkt att man skulle vilja se. Och alla 3 filmerna är sånna som inte har släppts på bio än. Jag råkar ju tycka att till och med dåliga filmer är värda att se på bio eftersom hela biobesöket i sig är så mysigt.
I år verkar det som att jag får med mig Ida och att vi äntligen (efter flera års pusslande för att få ihop det) kommer till skott. Hoppas!

Kommentarer
Linnéa

Åh vad mysigt. Det där var vi också på ett par gånger, det var ju värsta tuffa grejen att va på bion heeela långa natten :) Hoppas ni får bra filmer och goda popcorn!

Så ses vi på Öppnis imorn. Kram kram

2010-11-29 22:20:30
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0