Blödig

Jag har gått och blivit blödig. Jag vet inte om det är för att det fortfarande finns hormoner som flyger runt i min kropp eller om jag helt enkelt håller på att bli gammal. Senaste gångerna som vi har flygit nånstans har jag faktiskt kännt mig lite flygrädd, men försökt intala mig själv att det är inbillning. Alltid blir jag arg på mig själv för att jag utsätter mina barn för nåt så farligt bara för att jag vill få lite sol och värme. Just då tycker jag att jag är så himla egoistisk. Ofta när jag åker bil med barnen får jag panik känslor över att krocka. Då brukar jag tänka att jag aldrig ska sätta dem i en bi igen. Inte direkt så genomförbart kanske. Igår när jag gick hem från jobbet mitt i mörkaste skogen började jag kolla mig över axeln och tänkte att vem som helst skulle kunna hoppa på mig där i mörkret. Jag minns när jag tyckte att den där promenaden i mörkret var typ det bästa på dagen.
Och nu ikväll kom pricken över i:et. Jag satt och höll för ögonen när jag tittade på Saw 3 på bion med Ida. Jag brukar älska skräckisar. Speciellt med Ida. Det är ju våran grej. Vad är det som händer med mig?!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0