Yrväder

Jag har försökt städa här hemma, nu igen. Men det är som sagt inte så lätt när man har 2 barn att ta hand om. Ett yrväder som drar fram allt som man har lagt på plats och en bejbis som tröttnar på att sitta själv efter 5 min och vill vara med. Men de är ju för goa, ändå =))  Vad gör väl lite skit i hörnen då?!?

Jag insåg nu när jag har sånna problem att bara städa lite att jag kanske måste börja fundera på bakning inför 4 års kalas i slutet av Juni. Redan nu. Om jag ska hinna med det. Problemet är bara hur jag ska klara av att inte äta upp alla kakorna innan kalaset. Och sen har jag lite ångest för det här med 4 års presenten. Jag vet inte alls vad hon ska få. Och dessutom så har ju vi inte handlat presenter åt henne tidigare år eftersom jag tycker att hon får för mycket grejer ändå. Men nu känns det som att hon är så stor så hon kommer fundera om hon inte får nåt av mamma och pappa. I julas såg jag ett piano med mickstativ på nere på BR som hon tycket var jätterolig. Problemet är bara att det börjar bli så trångt inne på hennes rum av alla stora grejer. Men den kanske inte finns kvar heller. Hon själv vill bara ha en hund eller en kanin...det kommer hon då rakt inte att få!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0