Solhjulsloppet

Idag var det soligt när vi vaknade. Vi kastade på oss trekvartsbyxor och tunikor och ringde Boje så att vi skulle få följa med ut till stugan för lite sol och bad. Men tyvärr blåste det superkallt så trekvartsbyxorna åkte av och på med långbyxor. Men sen väl ute i stugan satt jag i solen och stekte i bikini och det känns som jag bränt mig idag =) Vilken härlig känsla! Det var länge sen.


Sen for vi hem för att Tuva skulle delta i Solhjulsloppet som de har varje år på hennes dagis. Hon fick en gul väst och en nummerlapp. De var så söta alla små parvlar när de sprang runt i sina springkläder =) Ohej va det gick när de sprang. Jag tror inte jag skulle ha orkat runt den där banan själv faktiskt. Jag nöjer mig med promenader jag =) Tuvas bästis Booniysa trillade av gungan förra veckan och bröt nyckelbenet och Tuva har tjatat om det sen dess. Hon har längtat sååå efter henne. Och idag dök hon upp och tittade på loppet. Vilken lycka det var för tjejerna att träffas =))

 

 

 

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0