Klipp klipp

Nu har jag tröttnat. Nu vill jag börja jobba lite igen. Har börjat med ett salongsbygge i min tvättstuga nu. Den kommer att vara minimal och inte särskillt exklusiv men den kommer att göra mig lite lyckligare. Tanken är att jag ska kunna klippa lite familj och kompisar och de som känner sig intresserade att komma till mitt lilla krypin (vilket jag inte räknar med så många) När jag har det hemma har jag möjlighet att styra det lite som jag vill och som det funkar med barnen och Fredriks jobb. Den blir förhoppnisgsvis klar till sommaren. Ska bli roligt!

Kommentarer
Idis

Jag kommer komma till din salong Tessan. DEAL! Hoppas allt är bra. Jag saknar dig. Jag vill leka någon dag. Kram

2010-05-24 10:28:02
Emma

Jag vill komma till dig, blev så nöjd sist. Går lite här och där nu men kan inte hitta någon bra. Kan du tipsa på någon bra nu, är i akut behov? Sulle spara tänkte jag men har reda tröttnat.



kram

2010-05-25 14:46:35
therese

Emma: På Popp i Topp är alla duktiga. Det dröjer nog nån vecka innan det blir färdigt här. Men det skulle vara supertrevlig om du ville komma sen. Det är ju så sällan vi ses.

2010-05-25 21:38:46
Emma

Du får hojta när din salong är klar, om den är klart snart så kan jag nog stå ut! Annars får det nog bli Popp i Topp. Är ju bara roligt att ses och samtidigt bli fin i håret!

Måste ju få träffan lillan också.

2010-05-25 22:21:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0