Effektivitet

Idag har jag varit såå effektiv. Jag lämnade Tuva på dagis. Drog vidare och lämnade tvätt hos Madde (som hon fick tvätta åt mig, stackarn), åkte till revisorn och fixade med papper. Tog en sväng förbi babyproffsen och handlade lite, åkte och köpte fler camebridge milkshakes. Åkte hem och tog en timmes promenad. Hämtade Tuva på dagis och så åkte vi och hälsade på Erika, David, Torro, Tiger och magen. Det var så roligt att träffa Erika. Det va så himla länge sen. Hoppas det kan bli lite mer nu i framtiden! Ska bli spännande med deras bebis, jag känne rmig som släkt med den fast Niklas och hon har gått ifrån varandra =) Sen när jag kom hem så ringde jag Ving (som jag tänkt göra hur länge som helst). Jag var beredd på att klaga på dom men det visade sig att vi visst fick byta till den billigare resan. Så nu var våran resa vips 4000kr billigare. Och dessutom sa hon åt mig att hålla lite koll för det såg ut som den förmodligen skulle kunna bli lite billigare igen och då fick vi byta igen. Nu kommer Madde, Adde och Isac. Vilken perfekt dag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0