Besvikelse

Imorse klev jag på vågen igen. Med andan i halsen ser jag att jag bara gått ner 1,5 kg. Alltså det jag gick ner den första dagen. Allvarligt!? Hade jag hållt på med nånting som jag tyckte var jobbigt hade jag gett upp direkt. Men jag ser nästan fram emot när det är dags att ta en milkshake. Undra vad man ska ta för smak nu då *tänker*......mmmmmums. Hitills har det varit 2 saker som jag har blivit riktigt frestad av. Det var kanelbullar som låg i mammas frys och färska T-kakor som Tuva åt. Annars är det lugnt än så länge. Imorgon tar jag de sista 3 för den 1:a veckan. Men jag ska defenitivt fortsätta så jag ska ner och köpa för en vecka till i morgon. Viktminskningen måste ju sätta igång nån gång, och så länge så milkshakar jag på =))

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0