2 månader

Idag är Nellie 2 månader gammal. Fina fina, glada Nellie!!

Idag var vi till Bvc och vägde henne. Hon hade gått upp nästan 600 gram på en vecka!! Jippie!! Lite skillnad mot förra vägningen då hon hade gått upp 30 gram på 3 veckor. Men hon kräks fortfarande. Och nu är det ju stängt imorn på HC och på fredag skulle våran Bvc tant vara ledig. Så hon har skrivit in i Nellies journal att vi ska få komma in till en doktor direkt om vi ringer till sjukvårdsrådgivningen. Hoppas att vi inte behöver det.

I övrigt är min bejbis världens gladaste och goaste bebis. Hon skrattar precis hela tiden. Det är inte många gånger om dagen som hon gråter. Jag blir så lycklig av att titta på henne!!!

Kommentarer
Jennie

Å va mysigt det låter:)det känns som det är en evighet tills min unge kommer ut. Kram

2010-05-12 15:30:31
therese

Men nu är du ju på sluttampen i alla fall Jennie =) Men jag håller med dej, sista 2 månaderna är lika långa som 2 år!!

2010-05-13 10:01:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0