Slemproppen

Alldeles nyss fick jag se den berömda slemproppen i mitt troskydd. Kanske inte så mysigt i dina öron men det är mycket med det här barnafördandet som inte är mysigt. Lite spännande tycker jag eftersom jag aldrig såg den när jag fick Tuva. En slemmig lite brunaktik geleklump. Läste lite om den nu och för att den kom så behöver det inte komma nån bebis än på ca 2 veckor. Den hade vi ju hört förr... Den brukar komma om livmoderhalsen börjat öppna sig. Och eftersom jag knatar runt och är öppen 2 cm är det kanske inget konstigt med att den kom nu.

GRATTIS till Madde som fyller år idag. Eftersom vi inte ska fira dig idag får du nöja dig med en slempropp i present idag så kanske vi kan gräva fram nåt trevligare till på sön ;) Stora födelsedagskramen.
För ett år sen igår (?) kom vi hem från Maimi/Karibien resan. Tänk va mycket som hänt på ett år.

Kommentarer
Madde

En bra present skulle va om ni inte kom...(jag vet att du tar det på rätt sätt:)!!) KRAAAAM från oss båda!

2010-03-03 11:26:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0