Det rullar på

Dagarna går och imorgon är det en vecka sen Nellie föddes. Det känns otroligt både för att tiden gått så fort men ändå känns det konstigt att hon inte funnits i mer än en vecka. Nellie verkar ha sin lugna och nöjda period dagtid och sen kommer kinket på kvällskvisten och början utav natten. Det är iaf så det har sett ut nu i 2 dagar. Jag försöker fortfarande lista ut varför hon blivit hysterisk då när hon är så nöjd resten av dagen och natten. Men samtidigt så måste man ju få vara ledsen också. 

Till alla som ringt utan att jag har svarat. Oftast har jag suttit och ammat och det har inte riktigt passat. Men jag tycker inte att ni är jobbiga så ni får prova igen bara så svarar jag förhoppningsvis då. Jag försöker ringa upp om jag har tid men det är mycket annat som ska fixas här hemma när man får tid så det blir lite dåligt med det. Jag märker på alla som jag har pratat med att ni är rädda att störa men det är klart jag vill prata med er =) Och passar det inte så svarar jag ju inte. Busenkelt. ;)


Kommentarer
Louise

Så fin hon är!

2010-03-18 18:35:13
Madde

Åh, sötnosen då! Måste ses snart, Isac saknar sina kusiner!!!

2010-03-20 10:41:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0