Dagen D

Idag är dagen som jag väntat på så länge äntligen här. Den här dagen är den dagen då jag allra minst förväntar mig att bebisen ska komma ut. Så rätt kan dom ju aldrig gissa. Så idag känner jag mig otroligt lugn och sansad. Bebisen kommer när den kommer. Och hur det än blir så är det ju snart. Men det bästa för mig nu är nog att hålla mig sysselsatt dagarna i ända så att inte min inställning ändras och jag hamnar i deppträsket igen. Idag tänkte jag slå ihop mina egna behov med Maddes. Hon behöver nämligen komma ut i friska luften. Igår hade hon feber(på sin födelsedag och allt) Och jag är övertygad om att det är för att hon inte kommit ut sen Isac föddes. Madde är ingen sån tjej som bara sitter hemma och inte gör nånting, så det börjar tära på henne. Det är ju bara så himla svårt att ta sig för när man har en så där liten en att ta hand om. Då är det lättare om man är 2. Så nu ska jag dit och ta tag i det. En liten solpromenad kommer nog att få oss båda att känna oss som tonåringar igen =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0