Sommar och sol


Om det inte vore för de fördömda småkrypen, så som myggorna, som biter mig hela tiden så vore sommaren helt perfekt!!! Jag önskar att det vore sol och varmt hela tiden. Aldrig snö eller regn. Vår och sommar skulle kunna varvas året om. Åh ljuva tanke! Idag har vi varit hos Fredde föräldrar och solat och badat i poolen. Såå skönt!



Jag har tagit åt mig att hoppa in som extring på Flanör salongen nu i Juli när de andra som jobbar har semestrar. Och eftersom Fredrik har föräldraledigt hela Juli (och semester hels Aug) så funkade ju det alldeles utmärkt. Och jag tycker ju att det är så roligt att jobba också! Men igår tog smartFredde åt sig att jobba som ordningsvakt på en festival nästa helg, när jag bokat in att jobba....klantskalle. Och vi är så vana att vara bortskämda med barnvakt att man knappt funderar över det ens en gång. Det brukar alltid ordna sig. men just den här gången ser det inte ut att göra det. Mamma och Boje är i Långå, Pappa och Helena på semester med båten och Freddes föräldrar på medelhavskryssning. Nu vet vi inte riktigt hur vi ska lösa det här. Jag själv röstar för att han helt enkelt får låta bli att sova, det är ju faktiskt hans fel! Såg att Popp i Topp behöver extra personal. Tänk va kul det vore, men det är ju så himla svårt med 20.00 kvällarna eftersom Fredde börjar 18.42 (väldigt noga det där med 42...)

För exakt (om 2 timmar) 4 år sedan såg jag ut så här när jag grillade korv i Engesberg. Och inte anade jag att jag skulle ha en liten tjej i famnen dagen efter =))


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0