sjukling

Mamma vann 7000kr på hästar igår. Då fick vi barn en varsin femhundring. TACK mammi! Du är bäst! Det var verkligen behövligt!

Gårdagens grillparty hos Mickan blev tyvärr lite väl livat för Nellie och mig. Det var väldigt trevligt men när de började bli fulla(ganska tidigt) ville de spela väldigt hög musik. Och så varje gång de såg mig fick de en lite ledsen min och sänkte ljudet. Jag kände mig som värsta partydödaren och tänkte att jaja, jag åker väl hem när vi käkat så de får parta på. Det värsta var att maten blev inte klar förän vid halv tio och då var jag tvungen att sitta inne med Nellie när alla andra satt ute. Stackars Anna fick hålla mig sällis. Det kändes inte så lyckat att åka på fest med en bebis....men nu har jag provat det också.

Har precis spacklat färdigt inne i min salong. Jag hatar verkligen att spackla!!

Här är min nya klänning som jag ska ha på bröllopet =))
Nu ska vi se om vi får sova nånting. Tuva har feber och vaknar hela tiden och gråter. Pluttan =(


Kommentarer
Louise

fin klänning, härlig färg på den :)

2010-06-14 16:03:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0