Nils


Idag har jag ätnligen fått träffa lilla Nils och Linnea! Han är ju 3 och en halv vecka gammal så det var ju skandal. Jag blev såklart alldeles tårögd! Sötnosen. Jag hade förväntat mig att han skulle kännas yttepytteliten. Men jag tror nog att han nu var ungefär lika stor som Nellie var när hon var som minst. Fast han var ju förståss väldigt liten =) Och sööt!
Det var ju antastiskt att träffa Linnea också! Det var så länge sen sist. Jag har saknat henne så mycket.

Nånting i mitt kylskåp luktar så himla illa. Det luktar nästan som om nånting där inne har jäst. Men nu har vi slängt allting som det kan vara och torkat ur och skrubbat flera gånger. Varje gång så känns det som att lukten försvinner men så fort kylskåpet stått stängt i några timmar stinker det i hela köket igen. Jag kräks nästan av lukten. BLÄ!

På fredag bli´re vampyrbio med Idisen! Jag längtar! Ge mig lite Edward och vargbringa. *dreglar*

Nu ska jag byta om och dra till ballongerskogen för att friskis och svettas lite. Hoppas på att klara av passet utan att behöva stanna för att flåsa och stånka ( medans Freddesmorfars 80 åriga tant jumpar vidare som att det inte alls vore jobbigt...)


Kommentarer
Louise

usch med kylskåpet, vi hade så där på jobbet, stank spyor, men det visade sig att det var nån ventil baktill som stank.

2010-06-29 16:18:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0