Nakenfis

Plötsligt händer det. Det som både Fredde och jag hela tiden bara väntat på att det ska hända. Igår när jag klev ur duschen och skulle hoppa i säng så gjorde jag i ordning en flaksa med ersättning åt Nellie. Iförd bara trosor i köket. Klockan var 24.00. Två grabbar i 20 års åldern går förbi fönstret och tittar in. Efter ca 30 sek kommer de tillbaka och ställer sig och glor på mig...Jaha tänkte jag. Har de inte sett en halvnaken tjej förut så måste det ju vara på tiden att de får göra det. Ska man inte ens få vara naken i sitt eget hus eller? Och dessutom så har jag väl solat topless tusen gånger och då är det minsann en helt annan sak bara för att det är bikinitrosor. Nästa gång hoppas jag att det är Freddes tur när han står där och dinglar med härligheterna =) Han gjorde iofs bort sig här omdagen när han knackade på fönsterutan åt Tuva (som hade dragit från till lekparken) och grannen stog med rumpan mot vårat fönster i små tajta badbyxor. När hon vände sig om stog han där och flinade som ett fån. Haha. Hon måste tro att han är värsta pervot =)

Kommentarer
Ella

HiHiHi! världsbäst! :D

2010-06-08 10:57:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0