Klänningsjakten fortsätter

Hela dagen har jag spenderat med Anna, Mickan, Wilma och mina tjejer på stan i jakt på en bröllopsklänning. Eller inte bara det, vi skulle köpa present till lilla Nils också. Men inte hittade jag nån klänning inte. Det fanns många fina men ingen jag fastnade för. Har suttit i timmar nu och spanat på olika sidor att köpa på internet från. Dessa 4 är mina nuvarande favoriter.


Problemet med nätshopping är ju att man inte kan prova vilken som sitter bäst. JAg är inte så kinkig så jag brukar inte ha några problem med att beställa på internet för så länge jag tycker att den är fin så spelar det ingen roll om den inte sitter perfekt. Men har man 4 att välja på skulle jag gärna vilja veta vilken som sitter bäst. Jag och Madde ska på stan på tors och ragga klänning igen. Då tänkte jag att jag skulle prova några också. Så får vi se om det blir nätshopping sen eller inte.

Tog en liten springtur idag igen. Men idag va det tugnt. Fy va tugnt. Tack Louise för tipset. Det där ska jag försöka mig på. Men idag var det knappt så jag orkade med det. Jag tror att jag kanske har kört lite hårt nu med wii fit och jogging blandat =) Men nu ska ta mej tusan den där "stjärten" på magen bort!

Kommentarer
Louise

ja hon sa att det skulle fungera perfekt om man följde det. Ska nån gång jag med.. vore kul o springa 5km.. nu orkar jag typ 100m

2010-06-08 17:42:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0