jumpa

Friskis och Svettis i Boulongerskogen. Vilket påhitt. Vilken fröjd och lycka. Det var hur härligt som helst. Och att dessutom lyckas pricka in den bästa dagen på sååå länge att börja jumpingen med. Det var ca 23 grader varmt och solen gassade härligt på våra bleka svenska kroppar. Att lägga sig i gräset och titta upp på molnen som drar förbi ger en hel del mer energi än att ligga inne på ett illaluktande gammalt golv och stirra upp i ett tråkigt tak. Anna och jag gick på baspasset men bestämde oss genast för att det är dags att trappa upp till medel till på måndag. Jag längtar redan.

Idag fick jag mina färger som jag ska färga marsipan till tårtorna som jag tänkt baka. Så nu ska jag ställa mig och göra den för den ska helt stå i kylen över natten. Det ska även ahlgrensbilar blandningen som jag också ska blanda till nu. Det ska bli spännande det här. Jag lägger ut en bild på resultatet sen. Om det inte blir totalt misslyckat =)


Madde och Isac kom förbi idag så att vi kunde ta en promenad tillsammans. Hon hade med sig Isacs hoppgunga för att Nellie skulle få prova. Nellie är så himla "spattig". Hon ska stå upp hela tiden. Och när hon gör det så sprattlar hon så det är superjobbigt att hålla henne. Hon kommer att ge oss mycket huvudvärk den här lilla spillevinken =) Hon gillade iaf hoppgungan starkt så en sån måste vi köpa. Då kan hon ju "stå upp" och spralla och hoppa bäst hon vill hela tiden.

 


Man måste ju smaka lite också...

Isac körde en lite mer stillasittande style, men han var lika glad som vanligt =)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0