Grattis Älsklingen!!

Idag fyller Fredrik år, GRATTIS!! Han har nästan inte varit hemma alls idag så vi har knappt hunnit ses. Men nu är det bara 2 dagar kvar på kursen och sen återgår han till normalheten igen. Vi hade nog hunnit glömma bort vilken lyx det är att han har flera dagar i rad istället för bara kvällar och helger. Jag föredrar att ha flera dagar i sträck! Vi har varit tillsammans i 8 år nu också den 18:e maj (vi glömde bort årsdagen båda två. hehe)

Jag var föressten med om ett drama idag. Bilen framför mig höll på att köra in i bilen framför honom hela tiden. Han prejade nästan ner honom i diket flera gånger. Han prejade nästan in honom i en refug och i 2 rondeller (hemlingby rondellen och ica maxi rodellen)var det riktigt nära att det small. Jag satt och ojade mig och skrek av rädsla flera gånger. Tyst i mitt huvud svor jag över dryga killar som inte fattar att det är deras egna liv de leker med. Väl i den andra rondellen stannar den bilen som blivit prejad och ur stiger en tokförbannad kille. OJ OJ, jag hade inte för en sekund trott att de inte kände varandra. Och ännu bättre blev det. Jag stod alldeles bakom den andra bilen, och ur den kliver ett stort anabola monster med rakad skalle och tatueringar. Öh Öoow! De börjar slåss....jag låser mina dörrar illa kvickt och kikar bakåt för att se om jag kan fly. Nej! Det går inte, för där står en tant. Som dessutom försöker tränga sig förbi mig för att hon inte såg boxningsmatchen som i stort sett ägde rum på min motorhuv. Jag får panik och tänker: "Vad vill Hasse Aro och GW att jag ska göra nu?" Jag måste ju såklart ringa polisen. Nähä, telefonen ligger i bakluckan i skötväskan. Och jag törs då absolut inte kliva ur bilen! GW får säga vad han vill! Till slut anser sig den "normala" killen sig slagen och haltar mot sin bil medan anabola mannen står kvar och vevar. Jag får se hur anabola mannen tar upp jakten på sin motståndare i full fart mot Ica maxi. Han prejar och prejar. Jag åker vidare mot höjersdal. PUH!
När jag får pusta ut inser jag att jag skulle vara värdelös att hjälpa Hasse Aro och gänget. Jag minns inte ens vilken bil nån utav dem hade. Bara att en var liten och grå...inte ens färgen på den andra. Duktig? NÄ Dessutom inser jag att jag inte är en sån som skulle rycka in för att hjälpa till. Alla mina instinkter sa åt mig att FLY!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0