Gnellie

Idag verkar det ha skett en förvandling med min bejbis. Snellie blev helt plötsligt en Gnellie. Som inte vill varken äta eller sova. Jag är inte alls van vid det. Hon som brukar vara hur lätt som helst. Om man lägger ner henne och lägger snutten över ansiktet brukar hon somna direkt. Och med dryga 3-4 timmars mellanrum äter hon en flaska med ersättning. Men alltså inte idag. Jobbigt...

Är ute hos pappa och Helena och myser i Bönan nu. Jag hade hört att det skulle vara 10 grader och spöregn idag men redan imorse när jag åkte runt och gjorde lite ärenden svettades jag för att det var varmt. Och nu skiner solen här ute och det är riktigt varmt! Härligt! Andreas och Maria var här ute när vi kom. Så himla roligt att träffa dem, det var länge sen. Ska bli så spännande med deras lilla bebis som ska komma i oktober =) På tal om bebis...igår blev Nils 2 veckor gammal och jag har ännu inte träffat honom. Men eftersom Tuva blev sjuk förra helgen så törs jag inte. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om vi smittade ner en liten parvel på mindre än 3 kg. Men som jag längtar efter att få träffa honom!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0