Eldprovet

Jag fick för mig alldeles nyss att det var dags för eldprovet. Det har inte kännts som att midjan och höfterna minskat ett dugg under de här 3 veckorna. För 3 veckor sedan kunde jag inte ens knäppa knappen på mina bagy jeans (mina absolut största byxor) Jag bestämde mig för att nu är det dags att prova om det går...Det gick! De var till och med lite för stora. Jag blev nyfiken och drog fram vartenda par byxor som jag hade i hela garderoben (varav endast 3 st som jag kunnat ha de senaste 2 åren) och började prova. Till min stora lycka kom jag i alla byxor utom ett par som jag inte haft sen 2004. (de var då mina favoritjeans så jag har inte haft hjärta att slänga dem) JIPPIIIIEE!!! Snacka om energiboost. Nu jävlar ska jag komma i dem också! Jag tog fram en massa tröjor och kjolar också...Jag har helt plötsligt en hel garderob full med kläder att välja mellan. Det har ju varit så himla tråkigt att i flera år ha en full garderob när jag bara kunnat ha max en femtedel av plaggen i den. 200 situps ikväll ska nu bli minst 400. Here we go!!

Kommentarer
Sofie

Åh så duktig du är stumpan! =) vad härligt att verkligen märka vilken skillnad det gör! You go girl! ;)Pussar och kramar!

2010-06-10 08:09:35
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0