Bort med fläckarna!

Tuva har växt så mycket nu på slutet så helt plötsligt hade hon inga kläder alls. Jag har köpt kläder åt henne för 2500 den här månaden. När jag skulle tvätta första omgången såg jag till min förskräckelse att alla plaggen var helt förstörda av svarta fläckar från maskrosor. Svarta ringar överallt. Oh nooo. Jag var nära till tårar. Hon hade ju bara använt dem en gång. Jag provade med både vanish och yes diskmedel men fläckarna bara hånade mig. Ååååhh. Och de där hemska blommorna som blommar hela sommaren. De kunde såklart inte vara lika flyktiga som tussilago. MEN.....jag gav mig inte. Kampen om fläckarna fortsatte och jag dränkte dem i vanish morgon och kväll i 3 dagar. Nu är det dags att tvätta plaggen och det ser lovande ut. Fläckarna syns inte mer, får se efter tvätten....håll tummarna!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0